איך להיערך למשבר בעסק?

כבעלי עסקים, מוטלת עלינו אחריות כבדה לוודא שהעסק יתנהל ללא הפרעות,
על מנת להבטיח את קיומו ואת קיום התלויים בו. אנחנו מנהלים את הסיכונים,
מבטחים את הרכוש ואת עצמנו ובכל זאת, לעיתים אנו נקלעים לתקופות לא פשוטות, הדורשות סכומי כסף בלתי מבוטלים.

על מנת להיערך כשורה, מומלץ לכל בעל עסק, ללא יוצא מן הכלל, ליצור לעצמו "קופה למשברים".

כדאי שהקופה תשב בחסכון מחוץ לחשבון העסק, על מנת שלא נשתמש בכסף הזה ברמה השוטפת.

מומלץ לתכנן חסכון בגובה של 6 חודשי הוצאות קבועות של העסק,
משום שבמקרה של משבר- אמנם תפחתנה ההוצאות המשתנות (כמו למשל הוצאות שיווק),
אך ההוצאות הקבועות תישארנה (כמו למשל שכר עובדים או שכר דירה), וצריך להבטיח שיהיה לנו מקור כספי עבורן.

בהצלחה, עדנה

תוכן עניינים

עוד פרסומים

בואו נדבר על טופס 161

מה זה טופס 161? מה מופיע בו? איך מגישים אותו? על מה בדיוק חשוב לשים דגש? בפרק השני בפודקאסט "פורשים כנפיים", דיברתי על אחד הטפסים

הפודקאסט החדש באוויר

שמחה ומתרגשת להזמין אתכם להאזין לפודקאסט החדש שלי "פורשים כנפיים". יצרתי את הפודקאסט מתוך רצון  להנגיש לכם ידע חשוב בנושא הפרישה שלכם כדי שתגיעו אליה

תזרים הכנסות בפרישה

אחת הפעולות החשובות בפרישה היא הכנה של תזרים הכנסות יציב על ציר הזמן, כולל בפטירה. תזרים ההכנסות מאפשר לנו בהירות פיננסית ובקרה על הכנסות והוצאות הבית בפרישה, ולאחר לכתנו בשיבה טובה (ואז

שתפו את הפרסום :

עדנה כהן

רוצים להפיק מהכסף שלכם הרבה יותר?
זה הזמן ליצור איתי קשר.