כבעלי עסקים, מוטלת עלינו אחריות כבדה לוודא שהעסק יתנהל ללא הפרעות,
על מנת להבטיח את קיומו ואת קיום התלויים בו. אנחנו מנהלים את הסיכונים,
מבטחים את הרכוש ואת עצמנו ובכל זאת, לעיתים אנו נקלעים לתקופות לא פשוטות, הדורשות סכומי כסף בלתי מבוטלים.
על מנת להיערך כשורה, מומלץ לכל בעל עסק, ללא יוצא מן הכלל, ליצור לעצמו "קופה למשברים".
כדאי שהקופה תשב בחסכון מחוץ לחשבון העסק, על מנת שלא נשתמש בכסף הזה ברמה השוטפת.
מומלץ לתכנן חסכון בגובה של 6 חודשי הוצאות קבועות של העסק,
משום שבמקרה של משבר- אמנם תפחתנה ההוצאות המשתנות (כמו למשל הוצאות שיווק),
אך ההוצאות הקבועות תישארנה (כמו למשל שכר עובדים או שכר דירה), וצריך להבטיח שיהיה לנו מקור כספי עבורן.
בהצלחה, עדנה